Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Myspys med plutt Frans.

Var till Ulvsby igår och hade myspys med Frans.

Katten alltså ..
Han satt så där nästan hela kvällen igår.

Vill också ha katt nu nu nu!!
Men när jag flyttar med mamma och pappa till ett hus ute på landet i Segerstad nu i Januari, så har pappa sagt att det blir at en liten katt till sommarn-hösten.
Dom håller ju mössen borta och så är det ett bra sällskap.
Och sen är ju pappa en riktig kattmänniska!
Längtar sååååååå!!!!



Jag har kattungar som är leveransklara på nyårsafton om du är intresserad ;)

Svar: det är inte jag som ska ha, det är farsan som ska ha, men de köper ingen fören i slutet av sommarn ..
Louise Viktoria Sjögren

2012-10-14 · 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback