Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Snygg grimma på snygg häst.

Idag var Blomman lite envis.
Han ville inte longeras alls, men tillslut så fick jag min vilja igenom efter mycket om och men.
Fick även beröm av läraren för att svullnaden i ryggen är borta på Blomman.
Och så testade jag den nya grimman som jag köpte åt honom idag.
Den satt perfekt och han blev as snygg i brunt och guld, det matchar hans bruna färg över ryggen.
Läraren tyckte att jag var så go som hade köpt både ny grimma och nytt grimskaft åt dom :)

Sen så måste jag påminna mig själv om att den 27- dagen efter Nöjes, så ska jag på invigning av det färdig byggda ridhuset kl 10-16.

Slänger upp en bild som jag tog på plutt idag när han hade den nya grimman på sig :)
 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback