Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Partaj och smink med bästis!

Just nu ligger jag i badkaret och 'chillar'.
Ska fixa håret och sminka mig, sedan bär det av mot Partaj med bästis och kolla efter kläder och idéer.
Josefine ska ju med mig till Nöjes på halloween och hon vet inte vad hon ska vara än, själv så är jag redan klar med alla kläder, smink m.m.
Är riktigt taggad för det, redan nu!!!

Sen så ska vi testa olika smink typer på henne och se hur det blir.. Ska försöka sminka henne .. Död .. Typ? Haha ..
Tjah, vi får väl se hur det går. Lär nog komma upp lite bilder under dagen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback