Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Lugn helg, saknar min björn!

Ligger i soffan och myser under en filt och ser på Tvn tillsammans med mamma och hjärtat.
Kvällen igår var okej. Men dock känner jag att jag kunde lila gärna ha skippat allt.
Det vart ju rena barnkalaset på Nöjes?
Bara en massa småbarn överallt som klädde sig som sl*mpor. Nej usch..

Idag har det iaf varit lugnt. Var till Ulvsby och åt smörgåstårta. Mums!
Och var även en sväng till Lager 157, där hittade jag mig en långtröja, ett mycket bra fynd för endast 80kr!
Senare så ska jag ev vara chaufför åt en från jobbet.

Imorgon så ska jag äntligen åka till min gosebjörn! Åhhh.. Vad jag saknar min Blomma!!
Men imorgon kommer jag hjärtat och då ska vi gå en långpromenad, göra dig riktigt fin och ta en massa fina kort på dig! Syns imorgon underbara du!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback