Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vatten och bröd (bokstavligt talat)

Idag at jag hitils levt på vatten och bröd på jobbet ..
Känns ju sådär kul liksom!
Nu har jag iaf bestämt mig för att imorgon, oavsett väder så åker jag till hjärtat och pysslar om honom riktigt riktigt mycket! Börjar sakna den björnen igen!!
Idag får jag ingen mat i mig fören efter 21.00 tiden (då jag slutar jobba).
Och sen måste jag byta om, åka till Ulvsby och hämta älskling och SEN kan jag åka mot Våxnäs och äta mat!
Har en fiiiin fiiiin chipspåse som ligger hemma och väntar på mig!
Muums!!

Just nu så har jag halvtimmen på jobbet dvs. 20 minuter kvar av min rast.
Sen är det bara 3 timmar kvar tills jag slutar!! Skönt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback