Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Trött och seg onsdag..

 Idag var jag riktigt trött när Louise kom in i hagen / Blumen

Ja, idag var Blumen riktigt trött när jag kom in i hagen.
Han stod där helt ensam. Så jag gick fram till honom, lugnt och sansat och han stod kvar?
Stod jätte länge och bara myste med honom. Han blev så avslappnad så han höll på att ramla omkull för han somnade. Goding <3

Gjorde flätor i manen, luggen och svansen, så han är fin när jag kommer till honom imorgon :)

Så här skitig var Blumen när jag kom för att hämta honom.

 

 

 Och så här fin blev han!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback