Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jaha, då vart det jobb idag ..

Då vart man inringd på jobb 14-21 ikväll.
Det känns väl jättebra, men att sen inte har sovit någonting inatt för att jag har mått illa förbättrar ju inte saken.
Och illamåendet sitter i än, så får se om det släpper innan jag måste åka till jobbet.
Behöver inte åka fören om en timme så..
Men man kan ju hoppas att det blir en relativt lugn dag på jobbet och är glad att hon ringde in mig för jobb på dagen.

Nu när jag ändå är igång så kan jag lika gärna skriva av mig lite ..

Ligger just nu i soffan och har en nostalgi morgon. Mysteriet på Greveholm går varm här på Tvn och funderar starkt på att göra mig lite frukost och trycka i mig så kanske jag mår lite bättre ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback