Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ett meddelande till er som ..

Ett meddelande till er som har så lätt att dömma andra via internet. Jag undrar om det känns bra att skriva elaka saker till folk på nätet som ni inte har träffat i verkligheten.  Det kanske känns bra för dig och att du får likes på den elaka kommentaren som du skriver till den personen som du ogillar. Men det du gör är att du kränker personen. Även om du bara kallar killen för ful, p12 eller något annat så sätter det spår.
Folk har känslor, man mår dåligt av en elak kommentar. ...
Om det är någon som skriver en hatkommentar till mig och den hatkommentaren ses av många och får många gillningar. Då känner man sig ganska liten, även om man kan inte har gjort något fel. Att argumentera imot är inte ett alternativ, då det inte ska behövas att argumenteras imot. Jag skulle bara vilja be er att sluta skriva elaka kommentarer. För du vet inte hur den andra personen tar det.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback