Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Brist på sömn, igen..

Gud vad dålig jag har varit med sömn denna vecka.
Det va länge sedan jag hade svårt att somna på kvällen.. Hm ..
Vill inte vända på dygnet igen.
Vet inte om jag ska försöka sova en stund men då är jag rädd att jag sover till eftermiddag och att jag inte hinner till stallet på förmiddagen för att jag inte har hört larmet.
Eller om jag ska försöka hålla mig vaken till iaf eftermiddag..
Dock så kommer jag väl inte orka göra någonting resten av dagen, hm.. Beslutsångest delux!

Men jag försöker nog sova en stund iallafall, mina ögon håller på att klappa ihop ändå.
Får väl se hur det går att somna med detta illamåendet också.
Har mått illa de senaste 3 dagarna :(
Och NEJ! Jag är inte gravid!
Så nu har vi klarat upp det iallafall ;)

Jaja, nog skrivet, dags att försöka "vila"
God?natt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback