Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Länge sen nu

Hej, nej jag har inte dött. Jag lever faktiskt tro det eller ej. Iaf, helgen var"t kanon. Drog te ankan med Anna och jävlar så kul de va. Träffade även på modellen Sandra från scandalbeauties. Jag ser as sluten ut. Men ja va inte så jätte nykter där heller.. Så då får man faktiskt se ut så ;)



2012-03-13 · 23:03:43

jag vet inte om jag kanske låter tjatig på dig.

men jag undrar fall du kunde ändra lite i min blogg? fast jag vill helst ha helt rosa bakrund och kanske

ändra headern lite. tycker du gör jätte bra skrivande på din blogg. läser den varje dag! :) hör av dig!

2012-03-14 · 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback