Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Goodmorning Sweden!


Sovit gött?
Det har iallafall jag.

Somnade i soffan på Råbäcken inna 20.00 igår kväll?
Inte likt mig faktiskt..
Men har varit vaken sen 04.30 ungefär.
Tänkte att jag skulle ta och försöka rava' mig hem och ta en varm dusch och invänta post som kommer 14.00.
Hoppas mina efterlängtade solbrillor kommer idaaaag!!





Ikväll blir det jobb också.
Ska bli rätt gött att åka till jobbet.
Dock är det bara inatt 21.00 - 05.00, sen har jag helg fredag morgon till söndag 21.00 :)
Vill göra något riktigt mysigt under helgen eller bara supa skallen av mig!

Som alla redan vet så har det kommit mer snö.
Trots det så är jag faktiskt ganska positiv idag.
Mina vårkänslor börjar krypa fram sakta men säkert.
Hoppas att det blir en riktigt varm, solig och blommande vår i år :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback