Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Gomörra, gomörra ..

Godmorgon.
Uppe med tuppen idag tydligen.
Somnade vis 8 igår kväll i soffan och har sovit sen dess tills nu.
Va helt slut igår men ändå så gjorde jag och josefine knappt ett skit .. hmh ..
Daniel väckte mig inte heller när han gick upp och la sig i sängen.
Så här ligger jag ensam och kall i sofffan :(
Skulle ha varit ut igår också.
Men hade ingen lust så jag sparar utgången till den 31:e mars då det är firmafest med bageriet och pappas arbetskamrater. (mitt jobb alltså)

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på..
Antar att vi tar dagen som den kommer.
JAG ska iallafall hem en sväng för att ladda telefonen och ta mig ett varmt BAD!

Denna helg har varit skön och lugn.
I fredags så såg jag och ♥ på film, åt tacos och bara myste massor.
Och igår så va jag med Josefine typ hela dagen.
Gick till V-centrum, åkte till Bergvik, tog en Lyx milkshake på Max.
Och resten av dagen/kvällen spelade vi tv spel.
Dock så råkade jag somna i fotöljen hos henne... haha x)
HAde inte sovit en blund natten från fredag till lördag.
Så när jag körde hem till Råbäcken så höll ja på att somna bakom ratten. OMG!

Jag och ♥ har nu bestämt att eftersom jag nu får inkomst så kan jag flytta på heltid till Råbäcken.
FAN VA NICE! När jag flyttar hemifrån så bor jag i ett hus. haha ..
Inte många som gör direkt ;)
Och det bästa av allt är att stall och 3 stora fina hagar finns! YEY.
Så i sommar ska jag ha en foderhäst som trippar runt här på gården.
Fy fan va myyyyyyyyyyys!!!!!!

Nej, nu får jag att sluta och skriva.
JAg skulle kunn skriva hus mycket som helst just nu.
Känner mig på riktigt blogg humör ;).
Ska ta och gå upp te ♥ som förmodligen ligger på övervåningen och snarkar så gött.
Försöka få upp honom i någelunda tid också så att vi hinner göra massa mys idag innan jag åker och jobbar 21.00 - 05.30!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback