Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Glad flicka trots huvudvärk.

Måste bara säga ...
Att jag är så glad att jag har lärt känna denna brud.
För dom som inte vet vem hon är ..
Rebecca heter hon och vi jobbar båda två på bageriet Konsum Värmland.
Vi började prata på rasterna och körde henne hem när vi slutade samtidigt.
Sen dess så umgås vi ganska mycket på jobbet när vi jobbar samtidigt.
Hjälper varandra om något krånglar.
Synd bara att vi inte har umgåtts något på fritiden. Men det blir väl längre fram hoppas jag. Är så evigt tacksam att denna person finns på jobbet när allt krånglar och jag har en dålig dag.
Denna brud lyfter mitt humör nått så grymt mycket och vi blir båda fnissiga när vi börjar bli övertrötta och vi skrattar åt allt.
En glad och något galen brud som jag gärna ägnar mina dagar med.
Tack för att du finns fina flicka!

Ikväll ska vi ha kuuul som fan på personalfesten! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback