Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Toppendag på jobbet!

 Hemkommen från jobbet för ca 1 timme sen.
Idag var jag riktigt duktig, från 10.00 - 02.00 gick jag själv :D
Och kämpade i nästan 2 timmar ensam på jobbets brödbana.
Det känns i fötterna nu kan jag lova. Riktigt roligt folk jobbar det där också.
Nu känns det lite bättre efter denna vecka. Så jag tror att jag kommer trivas där :)
Nu tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av ett stort glas Fanta och lite godis ;)

Eftersom ♥ ligger och snarkar så mina väggar skakar i mitt rum, så lägger jag mig i ett bad en stund.
Kommer inte kunna sova på ett tag nu ..
Antagligen så somnar jag som en klubbad säl i bilen påväg till
Ullared.
Man kan ju alltid hoppas iallafall.

 Kommer inte hinna med mer uppdateringar nu innan vi åker.
Men har fixat några tidsinställda inlägg åt er ifall ni saknar mig ;)


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback