Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

I väntan på pojkvän

Ursch, nu börjar jag bli riktigt nervös faktiskt.
Ikväll börjar mitt första arbetspass 19.30 - 02.00
Men måste åka dit tidigare för att prova ut kläder ..
Men det känns trygt att man går bredvid sin syster denna vecka.
Så man får lära sig i sin egna takt och vågar säga till om jag inte fattar ;)

Sitter och väntar på ♥ så att jag kan börja med maten någongång.
För jag måste åka vid 18.40 senast, ska vara hos syrran 19.00.
Jag ska jobba med henne idag, imorgon och onsdag.
Sen från torsdag till fredag 02.00 så jobbar jag med Sofia (syrrans kompis)

 Och på fredag drar vi till ULLARED!
Fan vad jag har längtat så! Gött att komma bort lite ..
jag kommer vara seg på att svara [beroende på vem som hör av sig]
Om det inte är viktigt så svarar jag inte.
För jag vill vara ifred med släkten och ♥
 
Skriver efter jobbet ikväll och berättar hur det gick!



Hej! Jag ville bara säga att jag har nominerat dig som en av de fem som jag vill vidarebefodra en award till. Inlägget finns uppe nu, här: http://lindstromalexandra.blogg.se/2012/january/award.html#comment



Kram, och ha en fortsatt bra kväll! :)

2012-01-23 · 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback