Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dags att ringa .. nervöst.

Dags att ringa det där samtalet.
Jag hoppas verkligen på detta nu för jag är så trött på att bara gå hemma och dra.
Så nu vill jag ha en riktig förändring..

 Om en vecka imorgon så åker jag och älskling samt min familj till Ullared! :D
Fyfan va gött det ska bli att komma bort lite.
Och bara vara med familjen och mysa med ♥ och shoppa som bara den!

Dagens planer är än så länge att ringa "samtalet", sen vänta på posten som kommer runt 12.
Efter det så vet jag inte, tar nog dagen som den kommer.

Imorgon blir det iallafall groggkväll Råbäcken. Så den som vill komma, kommer ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback