Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vill tipsa om en as bra tjej!

Vill bara tipsa er om en tjejs blogg.
Jag läser den varenda dag och älskar hennes bilder!



Hon har en av världens snyggaste kroppar och extremt underbara ögon!!
Kanonfin tjej som borde få mer uppmärksamhet än vad hon får.
Det är inte ofta jag skriver så här men ... HON ÄR GALET SNYGG! :o
Hon är en av de FÅ tjejer som ser riktigt jävla bra ut i dret staden Karlstad.
Alla andra ser bara så söndersminkade och sönderblonderade ut. USCH!
En riktigt vacker brud måste jag säga,
Hon i en ljus långklänning, utsläpt långt hår, står på en strand mot solnedgång och det blåser i håret.
Då skulle hon få pryda min bakgrundsbild på telefonen OCH datorn!
Dock fick vi två inte en så bra start tillsammans (privata skäl, de jag kommer ihåg iallafall)
Tycker att hon verkar vara en riktigt söt tjej när man väl lär känna henne, I hope we do!

(Bilderna är lånade från Sofi's FB) - Du får säga till om du vill att jag tar bort inlägget eller bilder/bilderna!

Dessa bilder är de absolut snyggaste på henne *
enligt mig*









Hennes blogg hittar du ..

Här, här, här, här och här ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback