Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vad är fel?

Är hemma på Våxnäs åter igen. Försöker somna men går inte så värst bra .. Har börjat få ont i bröstkorgen igen :( Vet inte riktigt vad det är, om det har med inflamationen att göra. Men borde inte inflamationen vara borta nu efter 2 veckor? Det kanske är någe annat me bröstkorgen :o ?
I HOPE NOT!!



Jag hoppas inte att det är något allvarligt bara, Orkar inte med mer skit nu.



Hej, jag har haft likadant, liksom ont i bröstkorgen, som att det hugger till typ.

Jag hade det i flera år innan läkarna kom underfund med va det var, och det handlade om att jag andades fel. Så när du får ont, tänk på att andas med magen också så att luften verkligen kommer ner i lungorna.

Men du har ju haft inflammation så det kan ju vara det. Men om det fortsätter så tycker jag att du ska söka upp läkare!

Hoppas det blir bättre :)

2012-02-25 · 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback