Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Varning för tjuvar i hemmet!

Åh fy fan, han ringde på dörren i söndags hos oss och de var jag som öppnade dörren.
Han hade en ljusblå jacka, såg lite äldre ut och skakade på huvudet när jag sa hej, sen gav han mig en lapp där det stod ungefär; (Hej, jag är döv stum och kan inte prata, jag har inte råd att betala sjukhus .. Någonting.. Någonting .. Hjälpa mina barn .. )
Jag läste inte så noga..
Så jag varnar alla som öppnar dörren för denna man att bara ge tillbaka lappen direkt och stänga dörren! Dela gärna detta så att fler blir informerade och slipper att bli av med både det ena och de andra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback