Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ska jag verkligen våga?

Har tänkt på en grej ganska länge.
Det vill säga i nått år eller så ..
En grej som jag länge har velat tagit tag i men varit alldeles för feg.
Så funderar på att göra det imorgon eftersom det antagligen inte blir någe party imorgon. Kanske lika bra ..
Det kommer kännas ganska weird och pirrigt.. Men tycker att det är en passande start på ett nytt år och ett nytt liv!
Hoppas även för min egen skull att det funkar!

Känner mig ovanligt fri på något sätt.
Och vet precis vad jag vill!
Nu jävlar ska det bli så också!

Nytt år, nytt liv, nya möjligheter!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback