Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hektisk helg, men helt ok!

I fredags så var Björn chafför i min S70 och jävlar vad kul det va!
Fick med mig lilla Goa Anna efter en stund och då blev det partaj!!

Igår så blev det en ganska chill dag/kväll.
Åkte till stallet och kollade till mitt hjärta, och han var så pigg och glad så.
Sen åkte jag till Lena och Richard och fikade.
Sedan bar det iväg till Skoghall och se på film med Björn :)

Nu ligger jag i soffan och ser på Dark Shadow i hopp om att jag ska somna snart!
Är sten trött med kan inte slappna av :/

Idag så blir det en sväng till stallet vid 9/10 tiden och ta lite julkort på mig och hjärtat.
Sedan en sväng till stan där det är skyltsöndag, och efter det så är det adventsfika på Nolgård!
En riktigt mysig och bra helg!


Så jag säger nu godnatt och hoppas att jag somnar nu!!
Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback