Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bakfyllan.nu

Åh, har varit vaken sen en stund före kl 10. Är inte ett dugg trött ..
Fast jag va helt slut när jag kom hem imorse ..
Jaja, ikväll blir det partyyh någonstans!
Dock ska jag INTE blanda för mycket idag -.-'
Magen mår inte så jättebra dagen efter ..

Ska försöka få i mig lite frukost och även se på de senaste avsnittet av Greveholm.
Och vid 3 tiden så bär det av till syster för att fira hennes 26års dag :)

Taggad för ikväll, njaa..
Aja, vi ses väl i dimman? Haha ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback