Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Är med i NWT på tisdag

Paraden vart kanon!
Blev barnens favorit direkt.
Och så fort jag kom dit så kommer en tjej med en lapp där det står: Grattis! Du är en av de bäst utklädda.
Sen under paraden så ville as många ta kort på mig och med mig.
Sen va NWT där och tog kort på mig när jag kom med paraden, samt när jag är uppe på scenen och hämtar mitt pris :)
Efter de så vart de fika inne på Duvan.

Bilder kommer upp senare.
Men jag lägger upp en bild på dagens outfit :)
GLAD PÅSK!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback