Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vi har varit till Ullared, till Ullared, till Ullared!


Josefine och jag i bussen på väg till Ullared igår.

 Igår var vi till Ullared och fan va kul det var!
Men det var rätt törligt att behöva åka sammanlagt ca 10 timmar buss.
Men det var det värt!
För jävlar va möe bra skit vi hittade!
Och köpte mig äntligen efterlängtade svarta jeans.
Och en rosa rattmuff!!!
Vi va även inne i "En annan affär"
Som vi blev erbjudna en massa saker.
Men vi tackade nej. "haha"
Jag handlade för ca 1400kr. ;)



SVAR; det är bra :)

2011-09-30 · 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback