Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vem, Var, Vad, Har du någonsin ...

VEM

Vem är i rummet med dig? Mamma, pappa
Vem fick du senaste sms av? Daniel
Vem tänker du på nu? ...
Vem pratade du senast i telefon med? Daniel
Vems hus var du senast i? Daniel
Vem önskar du var med dig nu? ...
Vem är din favoritsläkting? Kusin Marie, haha!



VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Affären ;)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M
Var åkte du senast bil? Hem hit.



VAD

Vad åt du senast? Kyckling
Vad drack du senast? Monster
Vad är det för färg på dina byxor? svart
Vad är den närmaste saken som är blå? En bordsduk
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Rosa, vit, svart, ljusgrå
Vilken film såg du senast? Pettson och Findus
Vad hör du just nu? Tv:n och pappa i köket.




HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Klart jag har
Hånglat i skogen? Aa
Tyckt att din kusin är het? Haha, när jag var liten så tyckte jag det, haha…
Sovit naken? Har väl alla gjort?!
Kört över hastighetengränsen? Aaa...
Målat om ditt rum? nej. tapetserat om!
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? Har fan alltid det typ
Dumpat någon? Oja! ;)
Stulit pengar från en kompis? nej inte stulit. 
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? yes
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? Yep.
Älskar eller saknar någon nu? Yepp.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback