Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Spam spam spam spam!!



Spam spam spam spam!! Jävla bloggjävlar!
Sluta skicka mail och spam-kommentarer till mig!!
NEJ, jag vill inte vara med i era dret-tävlingar där ni lottar ut dåligt smink!!
Sluta skriva kommentarer som "haft en bra dag? Och sen spam spam spam med länk till eran blogg.
Om ni ska kommentera, kommentera då så att de hör till mina awesome inlägg istället för att ställa massa onödiga spamfrågor! Det är skillnad på kommentarer och KOMMENTARER.
Jag är bara med i awesome tävlingar som ger mig något användbart.
Do you feel me? Någon? Capish?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback