Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nattinlägg - Nattliga tankar om mitt ♥


Hmm..
Vet inte hur jag ska börja..
Klockan är 04.05
{just nu}
Och tv:n står på.


Bredvid mig i andra sänghalvan ligger min diamant.
Det värdefullaste jag har i mitt liv!
En oslipad diamant som snarkar tungt.

 Vad vore eld utan syre?
Vad vore människor utan pengar?
Vad vore krig utan fred?
Vad vore jag utan
dig


Det frågar jag mig många gånger om dagen.
Jaah, vad vore jag utan dig?
Du förgyller min dag!
Stolt kallar jag dig för min älskling.
Min alldeles egna lilla älskling.
Jag är så glad att du finns hos mig.
Och du är alltid redo för att ta emot mig med öppna armar.
Alltid kramsjuk, alltid mysig, alltid gosig, puss sjuk osv.
Alltid alltid alltid!
Och även om du har en dålig dag så kommer alltid jag som Nr 1.
Det finns inte många som du Daniel.
Du är en av de speciella.
Det finns bara en som du!
Och jag fick den bästaste av de bästaste!
Det skiljer hela 5 år emellan oss.
Men det struntar jag i.
Kärlek går före allt i min värld.
Du vill ta med mig på allt, överallt!
Du vågar, vill och KAN och säger aldrig nej till något.
Du är den där speciella lilla glimten i livet som man strävar efter att hitta.
Och jag har hittat min glimt.
Min ögonsten, mitt liv, min andra halva, mitt allt!
Och det är just DU!
Du har fått mig att se mer positivt på saker och ting.
Du får mig att tänka annorlunda.
Du hjälper mig, du stöttar mig, du finns DÄR.
Du är som ... du är som... 
Du är som ... ALLT man kan önska sig.
Fina, fina, fina du!
Jag älskar dig mitt ♥
Den 24/9 blev det 3 månader tillsammans.
Och jag älskade varje dag.
Och jag kommer älska de kommande dagar lika mycket!



Tack för att du finns min Puuh! ♥

Nu ska jag snosa och krama honom tills han ska till jobbet!
Godnatt

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback