Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Heeeeeelt sjuuuukt ?!

SERIÖST?!

Dessie och Paow har kommit till Karlstad! :o
Helt galet!
De kommer till denna lilla staden!
Åhhh, tänk om man träffar dom på stan eller nått.
Vore så sjukt jävla rooligt !!
Gaaah, blir galen, måste måste måste träffa dom!
Annars vet jag inte vad jag gör, nu när dom ändå är här liksom..
Detta är min enda chans att verkligen träffa dom IRL!!
Och ni som inte vet vilka det är kan ju bara gå och slänga sig i sjön eller nått!
Dessa två är de snyggaste bloggarna i bloggarnas historia!
Ingen, INGEN slår dom! Aldrig aldrig aldrig!

Bild lånad från Desiree's blogg

Klicka HÄR för att komma till Desiree's blogg!
Klicka HÄR för att komma till Paulina's blogg!

Fina Desiree!


Snygga Paulina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback