Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Happy, happy, happy face!



Trodde aldrig detta skulle ske!!!
Det kanske är en liten sak för er. men en sjuuukt bra sak för mig.
JAG HAR HITTAT EN VINGE TILL PÄRLAN!!
Som är i exakt samma färg som min S70.
Och det är en vinge från en S70.
Den som säljer den vill ha 500 för den.
Vi ska mötas så jag får se på den innan jag bestämmer mig.
Nu ska pärlan bli fiiiin!
ÄNTLIIIGEN EN EFTERLÄNGTAD VIINGE!
Det är ju så sjuuukt fuuult med en S70 UTAN vinge :/
Och det bästa är ju att vingen och min bil är i EXAKT samma färg! :D
S jag slipper slänga ut pengar på att lacka om den!
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback