Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dop present, NamNam, Familjen Fahlman!

Har magknip så det skriker om det :(
Har inte sovit mer än en timme typ på hela natten/dagen.
Men men .. får lägga sig i tid ikväll.

Vad är planerna för dagen?
Alla ska ut ikväll, men jag kör faktiskt på en lugn helg.
Har varken råd eller lust att dricka.
För ikväll är det filmkväll hos Fam, Fahlman's.
Och innan de så ska jag och D ♥ köpa Dop present :)
Och jag MÅSTE köpa mig en fet godispåse och chips!
Ikväll blir det fanimej en pizza på det också.
Samt kvällsmys i min leopard onepiece :)
Funderar på att sy dit ett par håriga leopard öron på den.
Skulle vara gulligt :D

Imorgon vankas det kalas i Ulvsby.
Nomnom!
Och på Söndag så är det dop som sagt :)

Jahja, nog tjat om helgen!
Jag sålde mitt blonda löshår idag,
Så nu kan jag äntligen pierca tungan!!! :D
Och så ska jag ev. klippa mig imorgon! {Lugg}
Måste ju vara snygg inför söndag ;)

Nu ska jag fixa håret, sen bär det av mot stan!
Skriver mer senare ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback