Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Visste ni att ..


Jag alltid skjuter upp saker och gör dom i sista minuten (när paniken kommer)
Ändå så lovar jag mig själv att aldrig göra mer...
Hmh..

 

 Mina 9 sista stora uppgifter klara!
SkönT! :D

Nu är det bara David Lega upgifter kvar. men den ska lilla söta Edina hjälpa mig med i skolan imorgon.
Och så ska jag ha mitt muntliga prov..
Får se hur det går ... :(



vilken gullig blogg du har :3



du kanske skulle kunna tänka dig göra en design åt mig ? hör av dig isf :)

2011-08-11 · 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback