Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Prov - Sola - Plugga - piercing?

Har håltimme nu.
Börjar 12.30 igen.
Hade gymnastik vid 10.
Louise och Johanna hade styrketräning.
JOBBIGT!
Känns i benen kan jag lova ;)

Som sagt så börjar jag 12.30 igen med prov.
Människor i behov av stöd - LSS
Läraren sa att det tar nog inte mer än 15 minuter att göra det provet :)
Så jag slutar senast vid 13.00 iallafall ^



Funderar på att gå och sola idag.
Men har ingen lust att gå själv.
Så solar jag inte så åker jag nog till kusinen och piercar mig istället :)
Får se hur det blir ^

Fick linnet igår också!
HAPPY!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback