Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Piercing beställd!

YES!
Nu är den nya piercingen beställd :D
Får den förhoppningsvis innan onsdag :)
2-3 dagar skulle det ta.
 
 Fick bli en 1,6:a rosa leopard enkel i kirurgisk stål!
Hittade världens bästa hemsida att beställa ifrån.
AS snygga smycken och piercingar.
Den hemsidan ligger fastklistrad bland mina favoriter ;)
Blir att beställa mer där ifrån :D

Längtar som fan tills piercingen är gjord!
kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅ snyggt!!!!

Och tack bästa kusin som kommer göra den på mig! :D
Slipper gå till en dyr studio som tar typ 500kr.
Sparar flera hundra nu :D
OCh jag vet att det kommer bli bra.
Eftersom hon har gjort alla mina piercingar :D
<3


 



Vart ska du piercas? :) Har inte hängt med så bra i din blogg ;) hehe :)

2011-05-17 · 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback