Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Där satt den!

Japp, nu har den där jävla förkylningen hoppat på mig med.
Där satt den!



Visste att jag skulle bli förkyld lagom till studenten och allt .. :(
Så idag blir det inge jobb för mig :/
Skulle ha jobbar 16 -20 ikväll ..
Kanske är bra det med att vara hemma .. ?
Har inte varit borta en enda gång från jobbet,

Idag är det ju mors dag också ..
Mamma påminde mig om det igår ikväll :o!
Så innan jag åker till morsan så får jag köpa en liten grej till na'.

Och ikväll måste jag plugga.
ska göra ekonomi/politik/demokrati prov imorgon.
Allt i samma ..
Egentligen är det tre prov men eftersom det är panik och allt ska vara inlämnat senast måndag för betygssättning på tisdag så slog min lärare ihop alla TRE provet till ETT.
Omg .. provet kommer vara as stort -.-'
Och så har jag ju rest grejer kvar som ska göras..
Inga jätte strora grejer direkt men..
Gött när dom är gjorta.
Då är det bara Jobb, jobb, jobb, student, resa, lite jobb igen, västkusten :)

Nae, nu ska jag ta och göra mig i ordning.
Tänkte åka dit lite tidigare och krama bebis! <3

Hörs nog ikväll.
Tjaouh!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback