Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vem har tipsat? :o

hahahah, jag tror jag dör xD
Jag gjorde ju en film med storbloggarnas huvud, samt mitt ;)
Någon har tipsat om den videon till www.gossips.se :)
HAHA!

 Klicka på bilden för att komma till inläggen på gossips.se

Lägg märke till att från höger är den blondinbella, Kissie, amir och sen Jag ;)

 Här är videon för dom som inte har sett den.
Medverkande huvud:
www.isabelles.nu
www.kissies.se
www.gaybloggen.com
Och blondinbella "Läser inte hennes blogg så vet inte länken dit" :P
Och mitt på så klart ;)
Mitt huvud är den killen i mitten i slutet.



För de som inte tror mig så kan jag lägga upp bilden jag använde



Fast jag fick ju vrida bilden på videon för att det skulle passa.
Och så blev alla huvuden svartvita. Varför vet jag inte :P
Enjoy ;)



Hej =) Jag tyckte din blogg var skit fin faktiskt och det skulle vara jättesnällt om du ville fixa min blogg och ge mig en gratis desgin =) Jag lägger till dig så kan vi höras där =)

2011-03-29 · 16:02:16

Åh gud va snyggt med piercing i näsan! Gjorde det ont måste jag fråga? :D

2011-03-30 · 18:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback