Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tips; Pearl lips



Nu under den närmsta timmen så har jag suttit och gjort mina läppar extra gnistriga ;)
Har nämligen smyckat dom med pärlor :D

Detta behöver du;
1. Pincett
2. små Pärlor
3. Läppglans/läppstift

Så här gör du;

1.
Först börjar du med ditt läppglans/läppstift. "i mitt fall läppstift"
Du målar på läpparna som vanligt. "gärna extra mkt för färste"



2.
Sedan tar du din picett och börjar plocka pärlor och sen fäster dom på läpparna genom
 att bara "dutta" dit dom lite lätt.



Du kan göra många mönster och strukturer.
"beroende på vad för pärlor du har"
Jag använde mig av pärlor som är stjärn formade i olika färger.
Mina pärlor va också ganska små. "Vilket ger finare resultat"

 

 RESULTAT:

 

 

 

Här ser ni även resultatet på blonderingen som blev :)
No more yellow ;)

 Jag använde mig av exakt 79st pärlor.
Hur många använde du;) ?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback