Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svaris på talis

Roggy om Helgens funderare ..:

hmm... de du har nu är ju as nice men blont passar du också sten nice i :O hade du tänk oh bli ljunsblond eller mer naturlig blond?

04 Mars, 05:38



  

 Lulluh:
 Jag vet inte riktigt. Min balklänning är mörklila så det spelar nog ingen roll  :P
Men mitt löshår är ljusblondt. Och blir jag blond så kommer jag ha löshår. Men jag vill ju samtidigt att mitt hår ska se så naturligt blondt ut som möjligt. Inget sådant där "fjortis" blond för mig iallafall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback