Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Städa städa, mysa mysa

Har äntligen diskat klart det stora berget av glas, tallrikar och bestik.
Bby lagar Hamburgare med pasta medans jag sitter här i sängen och bloggar ;)
Hitils så har vi hunnit handla och rensa garaget på Skoghall :)
Har även inskaffat mig gigantiska bil tärningar som ska hänga i snyggingen när jag köper en ;)
Ska hem till mamma och pappa en snabbis sen. Vi behöver prata lite med dom angående denna helg..
Och så ska vi svänga förbi Coop/Maxi för att köpa oss lite snacks till kvällen BigBrother så klart :D
Det är ju utröstningen ikväll!
Hoppas på att Vanessa åker ut! Trött på den fejk flickan! -.-

  

 Igår så fick man smaka lite snacks av Nalle som han hade med sig i bilen.
Han käkade någon form av Bacon chips?
Och FAAAN så goda dom var :D
Det blir att käka på dom i kväll till TV och naken pojkvän ;)
Vet någon vart i affären de finns? ..
Är de vid chipsen? :o


 




 



Coolt, jag är helt inne på din linje.

2011-04-15 · 09:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback