Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

P4 och NWT ;)

Ja, gissa vem som är med i p4 nu efter 4 ;) Jo JAAAG :D
Det har redan sänds en gång *16.10* men tror att det skulle sändas igen lite senare.

Uppdatering
Fungerar inte fönstret så klicka HÄR för att höra intervjun :)

"För sjunde året i rad anordnar vård- och omsorgsförvaltningen i Karlstad kommun sina rekryteringsdagar dit de som är intresserade får komma och intervjuas av sina framtida arbetsgivare.
Undefär 250 personer besökte under dagen den sista av två rekryteringsdagar på Karolinen i Karlstad."



Och så intervjuade mig, Sara och Joline :)
Lägger upp artikeln här så fort den kommer upp. Samma sak med P4 :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback