Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jag ser det snöar, SUCK!

ÄNNU MERA SNÖ ?!
Jag som hade sånna vårkänslor igår :o
Och nu är det fan snart April!
Kommer fan snöa hela jävla våret ut -.-'

Iallafall så ska man till Mariebergsskogen idag för att grilla och gå tips promenad ?!
I detta jävla väder!!!
Men nu ska jag visa att jag är duktig som sköter skolan och kommer även i skitväder ;)
För vi har tydligen Hälsodag idag. PÅ MIN LEDIGA FREDAG!
Gaaaah!
Men slipper iallafall ta bussen dit.
Lilla mamma var så gullig och erbjöd mig skjuts :D

 IMORGON BLIR DET KROGRUNDA MED JOSSAN!
LÄNGTAR!♥
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback