Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Egentligen slutat för dagen..

Haha, jag är nog sjuk på riktigt ..
Stannar kvar idag på skolan och jag slutade egentligen för 55 minuter sen :o
Har jag blivit sjuk? ;)

Nae, men jag måste göra klart Powerpoint presentationen om Rett syndrom.
För den ska redovisas nästa vecka :o !
Blir hämtad sen och då bär det av till Coop för att köpa hårfärg och dricka :)
IKVÄLL FÖRSVINNER UTVÄXTEN :D♥

Dagen för övrigt så blir det väl ett besök hos mamma och pappa.
Glömde mina nycklar och busskort där igår -.-
Och så har man tvätt tid idag från 17.00 - 22.00. SUCK..!!
 
 Imorgon ska man till Universitetet och kolla med skolan. YEY..
aah fast neeh!!
Börjar 09.00 - ca 14.30
Ganska lugn dag ändå trots allt.
Ska bara lyssna på massa fölk som ska tjöta om allt möjligt.
Så det blir ju inge skolarbete iallafall ;)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback