Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

By this shit? ;)

Rätt sugen på att köpa detta ;) Tihihih..
Paljett set
 

Svart paljett set, med rosa rosett på. Halva ryggen bar.
För speciella tillfällen. Stringtrosa medföljer.
Handtvätt rekommenderas.
One size. Passar dig som har i storlek XS-M.

349:-

 Snygg klänning
 

Söt klänning i svart och röd färg. Ryggen halv bar med en stor röd blomma på.
Öppning vid armen. Stringtrosa medföljer. One size. Passar dig som har XS-M.
90% Nylon 10% Spandex.
Handtvätt rekommenderas.

Plagget som gör dig unik.
 399:-

 Sexigt set
 
Sexig tubtopp med matchande underdel i svart. För dig som gillar vara extra sexig.
82% Nylon 18% Spandex. Handtvätt rekommenderas. One size.
 199:-
 

Tuffa svarta handskar i 90% polyester och 10% nylon. One size.
199:-

 Svarta nät handskar

 
Svarta näthandskar i 90% polyamide 20% spandex. One size. Handtvätt rekommenderas.
129:-


bilderna har jag tagit & fast två är från http://wehearit.com/

2011-03-22 · 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback