Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Blev inga skor igår :/

Det blev inga skor igår. Hittade dom inte -.-
Men det kanske va bra att jag inte gjorde de.
Då sparade jag dom pengarna och det kanske va lika bra.
För igår kom pappa och jag fram till att vi snart ska åka och kolla på en bil åt mig :D
Jag köper den ju så klart själv men pappa får bli med och avgöra om den är värd att köpa :)
Köpte mig en rosa randig tröja från H&M iallafall :)
Tyckte den va lite små söt faktiskt ;)
Och så köpte jag nödvändigheter så klart: Fundation och ny mascara ;)
Men glömde köpa det viktigare ... GODIS!! :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback