Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Skickat's efter för forografering

Dessa kläder har nu beställts,
Skit snygga!
Ska även användas under en fotografering ;)

Ett snyggt Bustier linne med korsett snörning ;)
Blir snyggt nu när jag har piercing i naveln ;)

 Sexigt linne i korsett look Strl. M/l Svart/rött SnörningSexigt linne i korsett look Strl. M/l Svart/rött Snörning

En ny Bikini "metallic"
Som ger snygg form på rumpan ;)

 ¤ SuperSnygg Het Sexy Svart Metallic Bikini ¤

Och en till bustier ;)
korsett/bystier/snörliv från HM




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback