Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Seg morgon, bättre kväll!

Precis som rubriken lyder; seg morgon, bättre kväll!
Jobbade idag från 07.15 - 16.30.
Morgonen var extremt seg. Mycket bärande, bytande, flyttande..
Men sen blev det bättre på skolan :)

Nu ikväll så ska jag träffa några kompisar :)
Och ev. va chaffis ^
Innan de så ska jag fixa håret, (löshåret, lockigt hår)
och sen sminka mig så klart ;)

Är lite sugen på att bada ikväll faktiskt.
Kanske blir ett dopp eller två? :D
Får se, får se, vill helst inte bada själv.
Någon får följa med ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback