Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Första ensamma arbetsdagen..

Hej.


Gissa om jag var nervös imorse när jag vaknade.
Ställde klockan till och med på 06.00 så att jag inte skulle komma sent.
Fast jag började 08.30.
Idag är det min första riktiga arbetsdag ensam.
Tidigare så gick jag ju bredvid för att lära mig.

Nu sitter jag på jobbet.
Trivs så sjukt bra!
Hitils har det gått jätte bra och jag har gjort allt själv. :)
Jobbar imorgon också. Får se hur det går då.
Börjar ju som sagt 07.15 :)
Men iallafall så slutar jag 15.00, senast 15.30.
Beroende på om jag måste åka efter taxin :)
Har lite "egentid" från 12 - 14. Så då passar jag på att kolla läget på datorn ;)

Efter jjobbet sen så blir det en sväng till en kompis.
Tar väl en tur i bilen och testar den nya stereon.
som funkar KANON! och är skitsnygg ;)
Sen blir det väl lite film och sånt.
Ska även hämta pengarna hos Fröken Ida Svensson :)

Skriver nog mer ikväll.
Det märks..



tack så jätte mycket, vad glad jag blir!

men det är inte finare än ditt! :D

2011-06-22 · 13:38:22

Kul att du trivs på jobbet;) jag reagerade på att dina smileys ser ut som de på flashback haha, coolt..

2011-06-23 · 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback