Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Det skär i hjärtat..

Ryan Dunn.

Ryan Dunn,


 34, känd som en av killarna från Jackass-gänget, har dött i en bilolycka.

Enligt polisen körde Dunn av vägen och in i ett träd i hög hastighet, skriver TMZ.
Olyckan ska ha skett klockan tre i natt och förutom Dunn ska en oidentifierad person också ha omkommit.

Sajten TMZ skriver att det var Bam Margeras mamma som bekräftade att Dunn var en av de avlidna.

Enligt polisen i West Goshen, Pennsylvania ska bilen Dunn färdats i kört genom ett räcke och ut bland träden längst vägen, där den fattade eld.

– Bilen var helt övertänd när vi anlände, säger en poliskälla.

Bara timmar innan sin död postade Dunn en bild på sig själv och några kompisar när de stod och drack alkohol. Kort efter olyckan var det ännu okänt om ”Jackass”-stjärnan satt bakom ratten. Men nu har myndigheterna bekräftat att Dunn var den som körde bilen, en Porsche 911 GT3 från 2007.

En utredning har startats för att reda ut orsaken till olyckan

Läs hela artikeln ---> HÄR!


 Vi älskar DIG!!!



fett fin blogg , önska att min såg ut sådär ! och du är en sjukt söt tjej !ska vi göra länkbyte? och följa varandra på bloglovin ?:D

2011-06-22 · 12:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback