Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dagens ..

DAGENS VILL HA: mer ledigt
DAGENS KLÄDSEL: naket just nu ;)
DAGENS SMINK: neutralt
DAGENS FRISYR: lockigt, sidbena
DAGENS HÄNDELSE: Ny stereo till bilen
DAGENS LÅT:  jag kommer
DAGENS PLANER: fotografering 11.00, montera fast stereon.
DAGENS SAKNAD: Du♥
DAGENS DUMMASTE: tiden gick för fort..
DAGENS SJUKA: jag är så sjukt trott 
DAGENS DROG: musik, godis
DAGENS ROLIGASTE: När du cp:ade dig i bilen, (du vet vem du är) ;)
DAGENS FAVORIT: student presenten
DAGENS KÖP: stereon
DAGENS GODIS: Banana booobs!
DAGENS HUMÖR: glad, ganska pigg, små grinig mot kvällen, pilsk ;).
DAGENS ORD: Älskar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback