Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Banken, fotografen, Råbäcken?

Sitter fremför datorn på jobbet just nu.
Ska dra igång om ca 20 minuter igen.
Idag slutar jag 15.15.
Känns riktigt gött.
Och imorgon är jag LEDIG!
Den dagen ska spenderas väl!

Annars idag så måste jag till banken innan de stänger [kl: 18.00]
För bankomaten på Bergvik vägrade spotta ut mitt Visakort efter att jag gjorde ett kontoutdrag!
Gaaah! arrrgg!
Iallafall, efter det så blir det en sväng förbi fotografen och hämta bilderna från balen och studenten.
Måste ju fixa tack kort till alla, [Nästan alla ;)]
Och sen så blir det säkert en liten svång till Råbäcken där Daniel väntar.
Ska tvinga honom att de Komissarie Späck med mig! :D
Vi har ju typ samma humor, så why not? ;)
Och så en liten candybag till det :D
MYYYYS!

Och så blir det väl att planera lite inför Helgen då det är HÖLJES! :D
Kommer bli sjuuuuuuuuukt kul!
Och förhoppningsvis så får jag med mig lilla söte A dit :)
Som ska leta sig en pöjk ;), Om hon inte skulle jobba :( !
BUHU för det isåfall -.-

Skriver senare mot kvällen tror jag,
Tänkte lägga upp en bild på daniel om han säker OK till det.
Ni måste ju få se hur lastbils-chaffisen ser ut ;)
Ja, han kör lastbil..
Sexigt? ABSOLUT! :D



Vi kör på Arvika istället bruden ;) är på. Måste ju få träffa Björn ;) puss

2011-06-27 · 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback