Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tips om en 10-årig tjejs blogg!



 Hey!
Nu vill jag bara tipsa er om en riktigt riiiiktigt söt tjej!
Hon är bara 10 år och skriver bättre svenska än jag till och med :o.
En söt och rolig blogg att läsa.
Man blir glad av att läsa hennes inlägg och titta på hennes bilder.
Klicka in dig hos henne: Här!



Hej! Följer din blogg, och den är jättebra! Men skulle du kunna göra ett inlägg om hur man gör en header/bloggdesign? Vet ej hur man gör. Kram

2011-07-11 · 19:08:21

Hej snälla skulle du kunna fixa en fin och fräsh header till mig? Jag är en typ av black barbie.. Jag länkar din blogg om du fixar en till mig.. adda mig på facebook nadine bongeline mulumba för kunna ta fler bilder på mig

2011-07-11 · 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback